Bugün twitterda kayınvalidesi vefat eden bir gelinin tivitini gördüm. Gerçekten bakış açısına bayıldım, etkilenmemek elde değil. Burada sorunlu kayınvalide başlıkları okurken iki tarafa da çok üzülüyorum. Her birimiz birer kayınvalide adayıyız, inşallah bizler de ardımızdan böyle güzel sözler söyletebiliriz.
Her anne bir kayinvailde olur..
bemde kayinvalideme tesekkur ediyorum esimi dogurdigu icin sağolsun bana iyi değil ama saygıda kusur etmiyorum kimseye dedikodusunu yapmiyorum
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın