Kızlar çoğu kullanıcı yok iki üç gündür yorumlara fazla cevap veren yok herkes nere gitti neden bu kadar sıkıcı oldu buralar yaaa herkes yeni gelmis gibi kimseyi taniyamiyorum
Karantina var karantina
Evde koca var koca
Elde telefonu görünce tirlatiyorlar
Ben pek giremiyorem acaba girdigimde benide taniyan varmi
Benide tanimiyondur simdii
Ben evdeyim oturuyorum canım nerde olacam
Beni de tanımıyorsun dimiiigggg
1,512,730 soru
24,673,024 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın