Kurabiyelerden bu hafta 3. Yapışım. Kızım çok beğendi diye yapıyorum yesin diye ama ben daha çok faydalanıyorum sanki
Eşim gelse de çay koyup yesek
Kekin guzel olmus kestigin dilimi bana ver
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın