Bir azda zaman gecsin sen kendini daha iyi hiss edesin diye yakin durmuyor ola bilir.hem bebise de alismasi gerekiyor.babalik kolay mi ki canim.biz 9 ay boyinca annelik hissini yasiyoruz.ama onlar bebek oldukdab sonra babalik hissini yasiyor.kafana takma derim.
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın