Olur tabikide cinsiyeti belli olaydı bebeğin bende alırdım valla
Olur neden olmasin bide emzirme önlügü al tamamdir
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,247 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın