Oh maşallah rahat oldu mu bari benim gibi yarim saat içinde doğurup çıkmışsın
Sağlıklı olsun inşallah gözün aydın
Hadi gözün aydin hayirli olsun darisi bize
Doğum kolay mı zor mu , bende 38+6 oldum açıkçası çok ama çok korkuyorum
Bu arada gözün aydın hayırlısı ile evladını buyut
1,512,521 soru
24,670,325 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın