Evet bende sevdigim iki kisi yok mesela
Ya kizim BBüşra bana yazmadi bi kaç gun hamileyim bilmiyo gozum hep aradi. Benim nemom kayb oldu ya post acmiuo yok burdaa ozledim hemşerimiiii ya nemomm
Çın top oynuyor burada
Burdayım be yawww gitsem acep akıllara gelirmiyim
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın