Ay sokağa çıkma yasağı ilan edildi 2 gün.esimin süpermarketi var 2 saat içinde izidahama uğradı heryer her yerde gorende sanki aylarca kapalı. Okadar kalabalıktı ki ne sosyal mesafe ne maske nede virüsü takan vardı çok üzüldüm cidden .açlıktan korktuğumuz kadar ölümden korkumuz olsa keşke
Off oyle ne yazikki
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın