Bana kaymakamlık izin vermiş bugün açıklandı şükür izin var Çok mutlu oldum. Dün belki izin Çıkmaz izin vermezler demiştim ama İzin çıkmış Hem Riskli Gebeliğim olduğu için ilaçlarımda pahalı ve mor reçete olduğu için. Evime gideceğim yarın yola çıkıyorum şükür
Hadi gözün aydın :)))
1,512,677 soru
24,672,212 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın