yapacak bisey yok
Öyle bişey yok ben uygulamadan girdim yaptım devletin uygulaması zaten şimdiye kadar öyle bişey olsa çok büyük vurgun olurdu sadece yanlış bilgiymiş hepsi bu devlet yayınlayacakmış nerden başvuru olacağını
Ya hiç sormayın eşimle bende yaptım fakat adliyeye sordurmuslar sakin başvuru yapmayın kaç kişiyi dolandırmışlar demiş
Hangi birimizi dolandircak bunlar
Beni dolandıran benim köyneğimi giysin amiin
1,512,701 soru
24,672,730 cevap
367,357 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın