Şimdi anlatmayayım belki izleyen olmusdur etkielenen olur falan ama bir ağladım bir ağladım şimdi aklıma geldi gene ağlıyorum dün geceki bölüm kadar acı bir tablo izlemedim
Bende agladm ya çok kötüydü bide aynı haftadayz oda 27.haftadaydi daha çok etkilendim
Aboo o sadece film rahime cok takma senaryo hepsi
1,512,667 soru
24,672,095 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın