Eşim iyi olsunda 3 şahıslar benim umurumda değil ne demişler i.t ürür kervan yürür
Benim valla eşim çok iyi ama ailesi malesef bizde 5 gelin var 5 de pişman aileden dolayı o derece
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın