Molfix den başka bez de kullanamiorz yaramıyor kızıma böyle çok pahalı ya geliyor dimi yaaa :/ uygun a toplu alan fln varmı acep ♡♡¿??
Ben buseye alirdim da bu kadar pahali degildi 33 lu paketi 16 bucuk liraydi 5 6 sene once tabi
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın