0 oy
442 göst.
Diğer kategorisinde (241 puan) tarafından
15 gün sonra sezeryan olacağım .. ve mecburen devlet hastanesi nde düşünüyorum ama refakatçi aliniyor mu bilmiyorum çok da korkuyorum bilgisi olan var mı.. bu arada Van da yaşıyorum.

7 Cevaplar

0 oy
(1,690 puan) tarafından
Her devleti bilemem ama benim bildiğim çoğunda yalnızca 1 kişi
-Reklam-
0 oy
(1,163 puan) tarafından
1 bayan alıyolar canım 
0 oy
(294 puan) tarafından
1 refakatçi alıp eş gelip gidebiliyormus bildiğim yeni doğum yapan birisinden öğrendim bende merak ediyodum 
0 oy
tarafından

Bende merak ediyorum açıkçası 

0 oy
(2,075 puan) tarafından
Tabii ki bir refakatci oluyor yanında 
0 oy
tarafından
Bir refakatci aliniyor geçen hafta kuzenim doğurdu bir kisi aldılar sezaryen oldu
0 oy
tarafından
Alınmıyor hiç bir şekilde

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 685 göst.
0 oy
7 cevap 763 göst.
3 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Basak08 (419 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 238 göst.
24 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde eslemree (1,826 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 206 göst.

Kategoriler


1,512,544 soru

24,670,641 cevap

367,234 kullanıcı

...