Canım bendede vardı ama 2 inci doğumdan sonra gitti birde doktor çocuğun olmasi için tedavi görmen lazım demişti gerek kalmadı ancak ben 3 üncü bir çocuğu istemiyodum hamile kaldım
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın