0 oy
1,333 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (91 puan) tarafından

Kizlar eşim kirkn cikana kadar annem gilde kalalim dedi annesinede sordu istiyosa kalsin dedi. Ramazana denk gelyor


Bugun anneme söyledim annemde kaynananda kalirsan ben gelip gitmem dedi.

Niye dedim kaynanan suratini asıyor dedi siz olsaniz napardiniz kendi evimde kalmak istyorum ama eşim bebege bakamazsin diye korkuyor 

(Annemin kucuk cocugu var yani kardesim 4 yasinda o olmasa bile babam var abim var onlar idare edemez annem olmadan)

(Kaynanamda kaynatan ile ben oruc olcam kaynatan evden baska bi yerde yemez dedi)

25 Cevaplar

0 oy
(451 puan) tarafından
Annene git. Kaynana rahat olmaz 
-Reklam-
0 oy
(16,643 puan) tarafından
Kaynanan iyi ise 1 hafta 2 hafta kal sonra evine geç yoksa hiç gitme Bi yere ben tek başıma kendim baktım kızıma kisme gitmedim 
0 oy
(1,018 puan) tarafından
Kendi evinde dûr bnce canm zaten sen oruç tutmicaksin lohusa olursun fırsat buldukça uyur dinlenirsin daha rahat olursun kendi evinde ee bide bakarsın bebegine ndn bakmayasin bnde tek bakıyorum eşimle birlikte 
0 oy
tarafından
Bu salginda kendi evinde kalman en mantıklısı canim
0 oy
(8,818 puan) tarafından
Ben eşimle evimde kaldım eşim yardım etmişti çocuk bakımı ve ev işine. Aslında annende kaynanana gelip sana bakarak  tuttukları oruçtan daha büyük bir sevap işleyececekler  farkında değiller çok ayıp etmişler. Böyle bir zamanda yanında olmayacaklar da ne zaman olacaklar

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 546 göst.
10 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Elifylmz0660 (2,280 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 834 göst.
23 Şubat 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,411 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 691 göst.
28 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde Yarin (205 puan) tarafından soruldu
+1 oy
22 cevap 3,015 göst.
10 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,801 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...