Küçükken köyde yapardık ama annemler bize elletmezdi unu etrafa dağıtırız üstüne basarız günah olur diye sonra şehirde bi daha yapılmadı haliyle ve ben yıllar sonra ilk defa tek başıma gözleme yaptım tabi şekiller değişik oldu ama lezzet güzel
Bugünü gözleme günü ilan ediyorum tarihe not gecelim afiyet olsun canım onemli olan ic guzelligi
Ellerine sağlık
Bugün günlerden hamur işi günü mü acaba hepiniz sözleştiniz mi yahu ✡
Eline sağlık afiyet olsun canım
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın