Boğaz ağrısı vardı iki gündür öksürüğü de var. Ateşi yok şükür ama korkuyorum ya ne pislik bir şey bu ya önceden grip olsak soğuk alsak çok da umursamazdık artık çok korkuyoruz
Geçen gün çok üşümüştü soğuk almis galiba ya da öyledir inşallah bilmiyorum
Iyice psikolojim bozuldu aklıma neler neler geliyor kendimi düşünmüyorum eşimi anne babamı bebegimi düşünüyorum kafayı yemek üzereyim
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın