Bingildak tam olarak neresinde
Kuzum eğer bebeğinin saçı yoksa gözüne daha çok batıyordur bide hasta diye çok mu ağladı acaba çünki ağlayıp kendini sıkınca atar ama korkma normal bişey yanii
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın