Yeni gördüm bende telefon ekranı kitlenince çıkıyo hepinizde böylemi?
Eşimde öyle canm
Valla oluyor hee gorunce denedim kilit ekraninda yaziyor
Bendede ole yaziormd:)))
Bende vodafone tr yazayi
Benimki bimcell bende oyle olmuyo bize disari serbes
Evet canim yaziyor
Evet bende de öyle olmuş
Bende de yazıyor
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın