0 oy
609 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar vakalar çoğalınca git de eşime bari paranox fitil al oğlumun raporlu astım ilacı onu falan al dedim ama amanın insanlsr paranox fitil diye bir şey kalmamış depolarda dahi yokmuş

7 Cevaplar

0 oy
(4,616 puan) tarafından
off ya kotu olmus , elinizde ne kadar var 
-Reklam-
0 oy
(64,931 puan) tarafından
bixim burda bimde raflar bombos 
0 oy
(982 puan) tarafından
Hiç eczaneye gitmedim burdadamı böyledir yaa
0 oy
(6,399 puan) tarafından
Bizim evde var ondan ne ki o
(8,779 puan) tarafından
Agri kesici stes dusurucu canim
(6,399 puan) tarafından
Bebek için değil mi bu
(8,779 puan) tarafından
Bebek icin canim ayina gore yarim 3 de bir kadar kesilip weriliyor
(6,399 puan) tarafından
Anladım canım inşallah lazım olmaz da öğrendiğim iyi oldu.
(8,779 puan) tarafından
InsAllah kuuzmm bebegin ne kadarlik
(6,399 puan) tarafından
7 aylık
(8,779 puan) tarafından
Ucundan biraz kesip werebilirsin kuzumm
(6,399 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım :)
(8,779 puan) tarafından
❤❤❤❤❤❤
0 oy
(1,489 puan) tarafından
Ayy valla bende paranox fitil alcaktim bugün yarın diş çıkaracak ateslenirse diye bulunsun istiyordum
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Ayyyy:ermm: iyice sömürüldü her yer neresi orası canm

0 oy
tarafından
Bide diyorlar ki stok yapmayın herşeyden var hepsinden tonlarca var ama meydana çıkarmıyorlar iki durumlar daha da kötüye gitsin o zaman çıkaracaklar 3 kati 4 katı fazlasını satacakalr 

İlgili sorular

0 oy
61 cevap 3,993 göst.
0 oy
5 cevap 358 göst.
15 Mart 2023 Diğer kategorisinde Sevilremzi (220 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 358 göst.
12 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Merveyirmibeş (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 765 göst.
25 Mart 2020 Diğer kategorisinde ❣34❣AyShE❣34❣ (1,435 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...