0 oy
408 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Öyle özledim öyle özledim ki, 3 ay olmadı mı hala.? Ulaşabileceğim hiç bir yer yok ben gittim, sen gittin, bizimkiler.. biz gittik yavaş yavaş.. Dağınık olarak kaldık.. 

Gelde eskisi gibi olalım. Çok özledim seni Canım Serçe'm ❤️ 3 ay dedin sanki yıl geçti, sensizlikte..

Bir de zaman zor geçiyor ülke, dünya olarak görüşsek ya görüşebildiğimiz kadar yüreğini, kalemini, postlarını özledim. Nereden ulaşayım ne yapayım.. Belki hissedersin, girersin, görürsün.. Bence zaman doldu artık hadi canım, dönmelisin :(


notu ile kapatıldı: Kişisel post

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,298 göst.
4 Haziran 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 741 göst.
9 Mayıs 2020 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,332 göst.
23 Mart 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,776 göst.

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...