28 YAŞINDAYIM bu 3 üncü bebe 3 üncü sezeryan olcak bağlatcam kesin net
İsteyerek değil doktor hatası ile annemin kordonları bağlanmış tabi çok gecti öğrendiğimizde
Ben kordon bağlatmak günah diye biliyorum çünkü hazreti Allah'ın sana verdiği nimete sen isyan etmiş oluyorsun
Tabi herkes farklı biliyordir ben böyle duydum
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın