Yasin ne kadar güzel ve hoş bir isim Kuran-i Kerim 'in Gözbebeği bıraksınlar artık dedelerin ismini torunlara koymayı sonuçta isim için bile sorguya çekileceğiz öyle değil mi ? Benim kayınbabam da istedi bi ara benim ismim olsun diye ama eşim konu hiç açılmadan kapattı biz 4 yıl öncesinden belirledik ismini o yüzden bizim dediğimiz isim olacak dedi. Kaynanam da bize hakverdi.
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın