Ben olucam ama daha olmadim
Ilk sezeryan sonrası 15 gun yattım çok kötüydü.2.sezeryanda birkaç güne ayaklandım gayet iyiydi.Şimdi 31 haftalık hamileyim inşallah 3.de güzel geçer
1,512,716 soru
24,672,884 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın