kizim 10 aylik niye disi yok diyordum hicbir belirtisi yoktu hatta her zamankinden daha iyiydi huysuzluk ates olmadi bin sukur kahvaltida kasiga disi tik etti nasil sevindim ya darisi diger dislere
Hade hayırlı olsun.darisi bizim başımıza
Aaa hayirli olsun
1,512,237 soru
24,666,690 cevap
367,036 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın