Yorumsuz....
Yazık ya
Ne diyecek birşey buldum, nede yazacak birsey
Anladigim tek şey ateş düştüğü yeri yakar
Hangisinin yüreği yanıyorki. YAZIKLAR OLSUN. Sehide bile saygi yok. Bir annenin bir babanin bir eşin bir sevgilinin ve bir evladın dünyası yıkılmış bunlar kayit peşinde. O telefon tutan elleriniz kırılsın insallah.şehidimizi gömmeden yaptiklari utanç verici saygisızlik.
1,512,321 soru
24,667,730 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın