Allah gönlünüze göre versin inşallah ,
İsimleri çok güzel ...
Asel o kadar çok koyuldu ki yorum yapamayacağım ama Hüma ve Berk Duha ismi güzel
Asel koymada ne koyarsan köy 5-6 sene sonra her sınıfta en az 3-4 tane Asel olacak Hüma yi ve Duha yi çok begendim
Bence guzel sakincasi yok :D
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın