Benim yengem 36 haftalık doğum yaptı bebek birbuçuk kilo doğdu canım. Anne karnında gelişimi olmuyordu normalde 36 haftalık Bi bebek daha kilolu olması gerekirmiş ve bebeği küvezde aldılar. Sonra küvezde öyle çok durmadı eve verdiler bebeği ve eve götürdüğümüzde 2 kilo bile yoktu oyuncak bebek gibiydi nasıl tutacağımızı şaşırıyorduk. Ama tüm organları gayet sağlıklı şekilde çalışıyordu ve solunumuda çok iyiydi.
Şu an 4 yaşında ve yaşıtlarıyla arasında hiç Bi fark yok
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın