Bu gün evlilik yil donumumuz 2 yilimiz bitiyor ve esimin bana aldigi hediye cok mutlu etdi cok begenmisdim ve istemisdim
Kizlar sagolun tum guzel yorumlariniz icin daha guzelleri sizlerin olsun insallah
Çok güzelmiş güle güle kullan canım
Ojenin rengine bayıldım ya çok güzel
1,512,802 soru
24,673,976 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın