Ayy güldürdun beni afiyet olsn
Yatışlardayım ben de :d
Evdeyim ben duvara duvar bana bakıyor , piiifff hiç çekilmiyor ,
Bizimkilerin kafasina da dusmesi dilegiyle))ahahaaa sagolsun benimki goturur kiznapalm bebek salliyorz
Ay darısı başımıza
Annemgildeyim bende :)))
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın