Kizlar hep diyorlar hamilelik sürecinde bir hastalık geliyormuş kimine gizli şeker kimine guatir vs 6 .ayda belli oluyormuş hastalık ben çok korkuyom ben 5 aylık hamileyim 20 +4ne yanı bende de mi cikacak?
Hastaligi bilmem ama 2 disim çürüdü hala da cekiyorumm
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın