Kızlar 39+1 de normal doğumla bende oğluma kavuştum çok güzel bir duygu annelik
Oh maşallah ne güzel kavuşmuşsun miniğine Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah darısı benim başıma 35 haftalığız oğlum olucak benim de
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın