O haftalarda kolumu kaldıramıyordum bende yemek zar zor yapıp hemen uzanıyordum koltuğa. Hiç halim yoktu sağlık ocağına bile gitmiştim artık dayanamıyordum bu duruma normal demişti doktor 13. Haftadan sonra düzelir dedi. Öyle de oldu şükür şimdi iyiyim 18 haftalık hamileyim bulantımda hiç olmadı en baştan belli : ) Allah yardımcın olsun canım geçicek bu günler
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın