Kız dur bismillah daha 30 hafta var nasıl gecireceksin
Ben de öyleydim normal canım çok fazla hormon salgılandığı için hamileyken ağlak oluyoruz ki ben hiç mi hiç duygusal bir insan değildim hamilelikte her şeye ağlardık durduk yere
Ayyy ben ne hallerdeydim o zamanlar , ne biçim bir süreçtir ALLAH'İM
Ne bunalımlar geçirdim yaşadım ...
1,512,302 soru
24,667,445 cevap
367,066 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın