Mevlütte hero baby nin kavanozlarını süsleyip püsleyip bonibon, lokum falan koymuştum tıka basa
Şimdi sorum şu,
bu alttaki bebek sularının şişelerinden çok fazla var 90 tane falan.
Ben bunları doğum gününde yada başka bişeyde nasıl değerlendirebilirim
Bak ne buldum mirviii
Birikimci kari:) biriktirmyi sevio n blim n yaparsan yap
Badem şekeri koyabilirsin süsleyip.Mumluk yada kokulu taslar vs koyabilirsin
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın