güzel günlerde keyifli çaylar içersin inşallah canım
Cok guzel pembesi yokmiydu
Güle güle kullan canim
Ben coookk beğendim çok güzel canım güle güle kullan
Maşallah kız çok güzel , en güzel günlerde kullan :)
Biz bunu 15
E demlersin artık bize de 1 çay
Çok güzelmiş cnm güle güle kullan
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın