sizce hangisi yoruma geliverin hele :)
Hamileliğim güzeldi çok şükür.
Emzirmek başlarda 2 hafta falan zorladı.
Doğumda beni öldürün desiğimi biliyorum sjsjsjsjsjs
Ölüyorum sandım
Ama geçti.
Ama UYKUSUZLUKtan cinnet geçirdiğimi biliyorum
1,512,325 soru
24,667,746 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın