Eskiden anneler olsa ağlamaz aglatirlardi
O an refleks olarak kızma her anne de olur kimse demesin şimdi sakinim sonra özür dilerim ve anlatırım
Anlayacak yaştaysa yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışırım ses yükselirse inada bindirebiliyor çocuklar bunun beni üzdüğünü anlasın isterim beni üzmeyi istemediğini bildiğini söylerim yani doğunca öyle yaparım galiba
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın