Oğlumla 3 gün yalnızız çok eğlencez her akşam çizgi film partileri filan (ne güzel avuttum kendimi)
Çay oldu yazılı can bardakları kesin yine şaban izleriz
Oğlumla çizgi film keyfi yapıyoruz
Büyük kızıma babası duasını okutuyor yatircak küçükte ayağımda salliyom büyük suusaydi cocuk yatacak da ....!!!;//
1,512,472 soru
24,669,544 cevap
367,183 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın