Vodafone 60 tl normalde 55 ödüyorduk en düşük hız eşim inat etti her aradıklarında yükseltme teklifini reddetti 80 tl dedikleri paketi 60 tl ye yaptılar bu civarda en düşük hızda bi biz kalmışız
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın