Igne oyası yapıyorum canim terapi gibi geliypr resmen
Ben canım. Iyi kötü yapmaya çalışıyorum. Onu da kayinvalidemin
Beeen çocuğa rağmen sürekli yapmak istiyorum seviyorum yapmayı şu an bunu yapıyorum stresimi atmaya birebir
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın