Biz kayinvalidemlerdeyiz bugun fındıklıda Dun annemlerdeydim ya hemen ozluyorum annemle babamiiii valla kuytu köşede hep gozlerim doluyor Yarindaaa mahrumiyet bölgesi sancaktpeyeee geri donicez :/
Kizz sancaktepe okadar kötü degilki hemşooo
Ninnide ninni ninice Bol soganli börülce yesin benim oğlum doyunca eşliğinde bebek uyutuyom
1,512,628 soru
24,671,431 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın