Doktoruma aşık oldum, ona nasıl açılmalıyım?

0 oy
643 göst.
önce Aile & Aşk kategorisinde (391 puan) tarafından

Dizimde bir sorun var onun için çapaya gidiyorum, oradaki bir doktora aşık oldum galiba, çok yakışıklı yaa. Tipi tam istediğim gibi. Kişilik olarak da düzgün birine benziyor, babamla baya sohbet etti. Instagramını buldum, sevgilisi yok belli. Hayatımda ilk defa birini sevdim ama sorun ben hemşirelik kazanıyorum, ona puanım yetiyor. Birde 7-8 yaş büyük benden, birde ben evlenmeyeceğim kişiyle gezmek istemem. Sizce yazsam mı, ne yazacağım onu da bilmiyorum. Hadi oldu diyelim, okulumun bitmesini bekler mi onu da bilmiyorum. Bu arada çok yakışıklı derken benim açımdan iyi. Uzun boylu, beyaz tenli, geniş omuzlu. Bana bakar bence bilmiyorum. Off ne yapsam. Hiç sevgilim de olmadı. Çok heyecanlıyım. Lütfen bir şey söyleyin siz olsanız ne yapardınız? Lütfen önceki sorularımı dahil etmeden soruma cevap verirseniz sevinirim, çünkü benim sorunum sınav stresiymiş şu an harikayım. Fikir alayım dedim sizden 

19 Cevaplar

+7 oy
önce (187,522 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Genc bi kizin hayaline sıçmak istemem ama bence olmaz güzelim yaa

önce (187,522 puan) tarafından

bi kuzenim var şuan bi devlet hastanesinde uzman dr olarak calisiyo boyi posu hani waoouuww degil dr oldunu bilmeyen disarda donup bakmaz😄 ama bi gorsen barbie gibi kizlar pesinde neler var pesinden kosan neler 

önce (14,718 puan) tarafından

doktor olmasını geçtim daha tıp öğrencisiyken baya kız ister gibi oğlan istiyorlar. kuzenim tıpta okurken annesini arıyorlardı ya bizim bi kız var senin oğlanla nasıl olurlar diye😂


bi de tıpçı egosoçu var tabi😅 tıpta okuyan sevgilim vardı bir ara. neyse o konuyu açmayayım 😅😂😂 

önce (14,718 puan) tarafından

bir de o doktor asistanlığı bitince Allah bilir ülkenin neresine atanıp gidecek 

önce (391 puan) tarafından

Doktor olduğu için değil, tipi tam istediğim gibi. Uzun boylu, beyaz tenli, geniş omuzlu, saçı hafif uzun dalgalı ve siyah, gözü koyu kahve, yüzü tombik. Doktor egosu da yok gibi ama vardır kesin. Bilmiyorum yaa. Teşekkür ederim kırmadan cevapladığınız için ♥️

önce (187,522 puan) tarafından

aay adi ne ozelden yazsana bj bakim cok merak ettim 

-Reklam-
+4 oy
önce (6,086 puan) tarafından

Ne kadar tatlı duygular. Fakat bu şekilde yürümek var mı hala. Bu şekilde adım adan onlarca kişi vardır. Senin fark yaratman lazım ki bir şey olsun. Ama daha yeni okula başlayacakmışsın. Önce derslerine odaklansan daha iyi olur. Karşına daha çok beyaz tenli, uzun boylu, geniş omuzlu birileri çıkar. 

önce (391 puan) tarafından

İşte fark yaratamam, ben daha ne yapacağımı bilmiyorum. 😅

önce (3,140 puan) tarafından

O zaman Vazgeç bu sevdadan 😅 çok beğendim de geç canım. Adam bakmaz sana seni çocuk görür

önce (391 puan) tarafından

Ahahahh, tamam vazgeçiyorum 😅.  Teşekkür ederim yorumun için

+2 oy
önce (13,729 puan) tarafından

Sanmam canım 

önce (391 puan) tarafından

Neden? 

önce (13,729 puan) tarafından

Aranızdaki sadece hasta Dr ilişkisi adama kaç kişi böyle yazıyordur ohoo yaş farkıda çok çocukça gelir adama 

+1 oy
önce (7,951 puan) tarafından

Bir hemşire ablan olarak söylüyorum. “ bakmaz”😂 vallahi onların peşinde kimler var kimler😂

önce (391 puan) tarafından

Aferin filize 

önce (780 puan) tarafından

Offf niye çoluğa çocuğa laf anlatmaya çalışıyorsak.  

önce (391 puan) tarafından

Çocuk mu?? Ahahah. Egoya bak yaa, tamam dr eşi, dr kardeşi. Ve ennnnnnnnn tecrübeli hemşire. Daha fazla katlanamayacağım. Bye bye size. 

önce (780 puan) tarafından

Gelmişim 36 yaşına. Yapsam senin yaşında çocuğum olurdu. Bunun egoyla bir alakası yok. Seninle sidik yarıştıran yok ki egoyla konuşturalım. Karşında anan yaşında tahsil sahibi yıllardır evli olan iki tane kazık kadar kadın var. Azıcık akıl olsa oturur dinlersin. Çocuksun işte bu yüzden daha. Tıbben bile çocuksun. Şu yaştan sonra çoluk çocuk eyleyemeyeceğim. Hadi şimdi selametle. 

önce (391 puan) tarafından

Anan ne yaa annen demek varken, ben anladığım anlayacağımı, selametleee 👋🏻👋🏻👋🏻

+1 oy
önce (44,359 puan) tarafından

Hayırlısı be gülüm 

+1 oy
önce (5,532 puan) tarafından

Dış görünüşünü beğenmişsin hoşlanmışsın ama bu aşk değildir.bende olacağını sanmıyorum.ama kendini kapatma dünyaya bu saydığın özellikte sışarda sürüyle var.önemli olan nasıl bşr insan olduğunu Rabbim gönlüne göre verir inşallah

önce (391 puan) tarafından

Amin inşallah teşekkür ederim 

+1 oy
önce (6,984 puan) tarafından

Daha okumamissim sınav sonucun bile belli degil kendini hemsire ilan etmissin daha önünde 4 sene okul var adam doktor olmus çalışıyor ve bunlardan hiç onun haberi yokken hayaller kurmaya başlamışsın gerçekçi mi olsan birazcık 

önce (391 puan) tarafından

Demek istediğim hemşire oldum değilki hemşirelik okuyacağım. Netlerim tutuyor hem. Neyse vazgeçtim zaten ve doktor olduğu için aşık olmadım. 

+1 oy
önce (2,526 puan) tarafından

7-8 yaş çok fazla değil.  Ama doktor kendisi bilmiyorum. Bence hoşlandığını belli etme. 

Ben olsam dizimle ilgili soru sorardım insatgramdan sohbeti baslatirdim . Devamında anlarsın zaten 

önce (391 puan) tarafından

Ablacım sen de sınava girecektin galiba, nasıl geçti? 

önce (2,526 puan) tarafından

Hiç çalışmadım ben ya.  İyi geçtiğini de sanmıyorum. 8 sene girdi araya matematik fen berbat Türkçe ve sosyal yaptım biraz. 

önce (391 puan) tarafından

Hayırlısı olsun, olmazsa seneye denersin

önce (2,526 puan) tarafından

Aynen canım 

+1 oy
önce (9,228 puan) tarafından

Benim iki tane hemşire arkadaşim ikisinde eşi aile hekimi bu işte o doktor ben değilim olmaz eşimin iş yerinde memur bir oğlan var onunda nişanlısı doktor  ama sen daha öğrencisin hiç sevgilim olmadı diyorsun bilmiyorum yani adım atıp sonra üzülme ama ben her türlü tepkiye hazırım diyorsan yazabilirsin

+1 oy
önce (1,106 puan) tarafından

Bir şansını dene derim denemekten zarar gelmez nolcak yorumları salla gitsin belki bakar belli mi olur Gönül bu neye konacağı belli olmaz

+1 oy
önce (1,106 puan) tarafından

Ya arkadaşlar bir sakin mi olsaniz kızın hevesini kursaginda bıraktınız kız sormuş sadece instegramdan dan istek atayım mi diye sormus evlenecem dememiş ki ne var bunda şansıni denesin hayatta hiç bişey belli olmaz olurmu olur belki de şansını denesin nolcak 

önce (391 puan) tarafından

Teşekkür ederim abla ama yok yaa. Sırf daha okula başlamadım diye aşağılayan oldu, doktor diye sevdiğimi düşünüp aşağılayan oldu. Bilmiyorum. Sağ ol ♥️ Ki beğendiğim doktor bu aşağılayanlar kadar egolu değildi. Garipler yaa. 

+1 oy
önce (83 puan) tarafından

Adı ne doktorun Bnm kuzenımde Orda doktor 😀 Belkı yardımcı oluruz

önce (391 puan) tarafından

Ahahhaha 😅

önce (1,238 puan) tarafından

Ben de merak ettim😊

önce (391 puan) tarafından

Abla güvenilir biri misin mesajları atayım 

0 oy
önce (780 puan) tarafından

Instagramdan ekledin o da kabul mu etti?

önce (780 puan) tarafından

Hayatım kimse seninle dalga geçmiyor ki. Sen bence alıngansın biraz. Dediklerimizi anlamaya çalış. Bak biz neredeyse senin anan yaşındayız. Filiz senin yapmak istediğin mesleği yılllaaardır icra ediyor. Kadın diyor ki sana yaparım ederimle olmuyor, kolay değil diyor. Biraz laf mı dinleseniz. Bu kadar kafanızın dikine gitmeseniz mi acaba? Bi tercihini yap. Git bi oku. Şuanki yoğun ve güzel enerjini okuluna odakla. Daha bunun kpss si var. Ondan sonra doktorların zaten en saygı gösterdiği insanlar hemşireler. Filizin dediği gibi onlar senin peşinden koşsun

önce (391 puan) tarafından

Neyse bir şey demenize gerek yok, daha beni aşağılayan insanların lafına bakmak istemiyorum. Şey diyebilirdiniz hani canım yaşın küçük, birde doktor olmayabilir falan tamam da. Yükselmek falan ne yaa, ben şey miyim tövbe. İlk defa sevdim dedim, her gördüğüme şey yapmıyorum yani 

önce (391 puan) tarafından

Sınavdan yeni çıkmışım, çok mutluyum bitti. Okulumu da okurum tabii ki sadece bir şey sordum bu. Hemşireliği, ebeliği ben de biliyorum kolay değil ama aşağılayan doktorlar var o yüzden dedim

önce (780 puan) tarafından

Allah aşkına kendine bir iyilik yapmak istiyorsan git tedavi ol. 

önce (391 puan) tarafından

Neyimi gördünüz, mutlu mutlu bir şey anlatıyorum siz cevaplayana kadar

0 oy
önce (737 puan) tarafından

İnsanı meslekten soğutmayın ya

önce (391 puan) tarafından

Ben mi? 

önce (737 puan) tarafından
+1

Evet, Hem ne işin var bu platformda git yaşına uygun yerlerde takıl. Evli bile değilsin burdaki konuların yüzde 99' u ilgi alanının dışında olmalıydı 

önce (391 puan) tarafından

Tamam tamam senin tavsiyene ihtiyacım yok bye 

0 oy
önce (316 puan) tarafından

Canım benim hakkında hayırlısı olsun öncelikle sen doktorun dış görünüşünü beğenmiş olabilirsin ama önemli  bir insanın ahlakı önemli dış görünüş o kadar da önemli bir şey değil kendisi doktor diye fazla abartmamak lazım sen de kendini küçümseme lütfen eğer anlaşırsanız neden olmasın şansını dene istersen olursa pilav olmasa çorba demi

0 oy
önce (20,205 puan) tarafından

Hamama gider kurnaya düğüne gider zurnayla... Dr işini yapmış bence hayal dünyasından sıyrıl. Herkes sevgilisini sosyal medyaya atmaz adamın ilişkisi varsa onu da sıkıntıya sokarsın ayrıca sen hastasın o Dr.  Sivil hayatta karsilasmadin işini yaparken karsilastin mesleğe direkt sorun bu 

önce (391 puan) tarafından

Babama yok abi yaa dedi ve az önce isteğimi kabul etti olmazsa da olmasın üzülmem artık bu yorumlardan sonra

önce (20,205 puan) tarafından

Seray senin grubu iki gün önce mezun ettim birkaç tane ergenimi şöyle bir dövesim vardı valla aşk zamanı değil şimdi kızım. Önce bir okul. Önce bir meslek. Başla okula işine gir hayatını düzenle.

önce (391 puan) tarafından

Tamam kazandım işte olmazsa olmasın yaa, erkek meraklı olsam lisede olurdu sevgilim değilim yani teşekkür ederimmm ♥️

0 oy
önce (4,223 puan) tarafından

Başta olur gibi olur ama olmaz🍁

0 oy
önce (2,045 puan) tarafından

Doktoru kaç defa gördün de aşık oldun canım bakar yada bakmaz bilemem ama baksa bile niyeti bellidir çoğu çapkın olur eski sevgilim hemşire olduğu halde çapkındı ayrıldım bi ara ameliyat öncesi bekarken sabah erkenden hastaneye gittim tek asistan doktor vardı o kan almıştı baya soru sormuştu kimsede yoktu korkmuştum kan verince çıkmıştım demem o ki istegini kabul etmiş sakın güvenme hemen ve belli etme 

önce (391 puan) tarafından

Annem bu mu yakışıklı dedi, o öyle diyince soğudum yaa. Çıkartacağım takipten galiba 

önce (2,045 puan) tarafından

Çıkar istersen canım daha iyileri Çıkar karşına küçüksün daha hem canım 

önce (391 puan) tarafından

Çıkardım çıkardım, bir daha da kimseyi sevmeyeceğim. Nasıl muamele yaptıklarını görmüşsündür yorumlarda bazı kişilerin. Teşekkür ederim 🌸

0 oy
önce (19 puan) tarafından

Konudan bağımsız yorumları okudum ve yanlış anladiginizi düşündüm. Yazım dili olduğu için söylenenler sert algılanmış olabilir. Mesleki tecrübesi olan ve hayat tecrübesi olan ablalarina güven. Belki duygularından belkide yaşından ötürü fazla hassas yaklasmişsın tepkilere. İnan ki yazilanlarda kötü söylem yok. 

önce (391 puan) tarafından

Hassas yaklaşmadım, onlar bir gençle konuşmayı bilmiyor. Diğerlerine karşı nasıl olduğuma da bakabilirsiniz, teşekkür ettim, kalp bıraktım. Ben sert algılamadım, egolu davrandılar.

önce (19 puan) tarafından

En azından içinde acaba olur muydu sorusu kalmamiştir. Netlik kazanmasına sevindim. Hayırlısı olsun 

önce (391 puan) tarafından

Öyle, teşekkür ederim 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doktorla hasta arasındaki profesyonel ilişki sınırları nelerdir?
Doktor ve hasta arasındaki ilişki etik kurallar gereği tamamen profesyonel bir çerçevede yürütülmelidir. Hekimler, hastalarıyla tedavi süreci devam ettiği müddetçe romantik veya duygusal bir bağ kurmaktan kaçınmalıdır; bu durum mesleki sınırların ihlali olarak kabul edilir. Tedavi sürecinin sağlıklı ilerlemesi için sınırların korunması her iki tarafın da yararınadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İş yerinde veya profesyonel bir ortamda hoşlanılan birine nasıl yaklaşılır?
Profesyonel bir ortamda karşı tarafa yaklaşırken öncelikle sınırları korumak ve iş odaklı iletişimi bozmamak esastır. Eğer profesyonel bir engel yoksa, ortak alanlarda kısa ve nezaketli sohbetler başlatarak birbirinizi daha yakından tanımaya başlayabilirsiniz. Ancak, doğrudan duygusal bir ifade kullanmadan önce karşı tarafın size olan yaklaşımını ve sosyal statüsünü objektif bir şekilde değerlendirmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yaş farkı olan ilişkilerde dikkat edilmesi gereken temel noktalar nelerdir?
Yaş farkı olan ilişkilerde en önemli nokta, tarafların hayatlarının farklı evrelerinde olmasından kaynaklı beklenti uyumsuzluğudur. 7-8 yaş gibi bir fark; kariyer hedefleri, gelecek planları ve yaşam tecrübesi açısından farklılıklar yaratabilir. İlişkinin sağlıklı yürüyebilmesi için her iki tarafın da ortak bir gelecek vizyonuna sahip olması ve bu farkın yarattığı sorumlulukları kabul etmesi gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Biriyle tanışmadan önce nelere dikkat edilmelidir?
Biriyle iletişime geçmeyi düşünürken, o kişiyi sadece dış görünüşü veya mesleki statüsüyle değil, gerçek karakter özellikleriyle değerlendirmelisiniz. Henüz tanımadığınız biri hakkında hayali beklentiler oluşturmak hayal kırıklığı yaşama riskini artırır. İlk adımı atmadan önce kendi duygularınızın gerçekliğinden emin olmalı ve reddedilme ihtimalini de göz önünde bulundurarak beklentilerinizi gerçekçi tutmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Genç yaşta romantik ilişkilerde duygusal denge nasıl korunur?
Genç yaşlarda karşılaşılan ilk duygusal heyecanları yönetmek için kişisel gelişime ve hedeflere odaklanmak büyük önem taşır. Okul başarısı veya gelecek planları gibi temel sorumluluklarınızı ön planda tutarak, duygusal ilişkileri hayatınızın merkezine oturtmamaya özen göstermelisiniz. Kendi bireyselliğinizi koruduğunuz sürece, ilişkilerdeki olası hayal kırıklıklarını daha sağlıklı bir şekilde yönetebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...