Anaokulu karne günü törenine eşimle birlikte mi gitmeliyim?

0 oy
345 göst.
önce Diğer kategorisinde (1,141 puan) tarafından

Napiyorsunuz kzlar yarın karne günü çocuğumun 2. Karnesi anaokulunda artık 1 e geçecek sabh 10.30 da imiş  gidicez 2 çocukla erken kalkıp hazırlamak ve hazırlanmak gerek falan bir sürü iş  benim merak ettiğim çocuğunuzun her aldığı karnede siz de gidiyor musunuz yoksa bana yada anne olarak biriniz gtsek yeter mi diyorsunz  eşim gotrcek yarın bebeğim durmazsa gtmemeyi düşünürdum ama çocuğum çok istiyor mecbur gtcem bir yandanda diyorum arkadaşlarını falan son kez gorucek  bir daha aynı sinifa belkide denk gelmeyecekler  o yüzden en iyisi gitmek

11 Cevaplar

0 oy
önce (4,764 puan) tarafından

Geçen sene ben işte olduğum için iki karnesini de eşimle birlikte kızım aldı. Bu sene 1. dönem eşim ve ben birlikte gittik, yarın da eşimin işi olduğu için ben tek gideceğim kızımla. Eğer imkanınız varsa anne ve baba birlikte gitsin, çocuklar çok mutlu oluyor.

önce (1,141 puan) tarafından

Çok sağol canm fikir icin

-Reklam-
0 oy
önce (31,566 puan) tarafından

Benim henüz kreşe gidiyor ama muhtemelen gidemeyeceğim çünkü kendimde öğretmenim ☺️

Başka okulda karne dağıtıyor olucam 

önce (1,141 puan) tarafından

:)))) şimdiden kolay gelsin canm 

0 oy
önce (733 puan) tarafından

Evetttttt yarın büyük gün 🥰 4 yıldır emek verdiğim minicik haliyle bana gelen , gözümün önünde büyüyen yavrularım mezun olup ortaokula geçecek. Bahtlari güzel olsun hepsinin inşallah 🥹🥹


Bence git canım o anlar çocukların gözünde çok önemli oluyor. Hep hafızasında kalacak 

önce (1,141 puan) tarafından

Aminnn canm  çok sağol gideyim yarın 

0 oy
önce (3,418 puan) tarafından

Oğlum 5 en gidiyor anne söz takdir gelecek dedi 😊yarın gidicek hayırlısı olsun tüm kuzulara 

önce (1,141 puan) tarafından

Maşallah canm inşallah dedigi gibi olur darısı bize bizede büyütmek nasip olsun

önce (3,418 puan) tarafından

Zaman çabuk geçiyor gerçekten öyle hayat nasıl geçti gitti ne bildim ne anladım 

önce (1,141 puan) tarafından

Öyle tabi 

0 oy
önce (13,724 puan) tarafından

Kızımın 4. Karnesi olacak hep eşimle giderdik yarın ilk defa tek ben götürcem eşim izin alamadı 

önce (1,141 puan) tarafından

Olsun canm sonucta yanindasiniz biriniz benm eşimde sabh görevden gelicek uyumadan gidicez

önce (13,724 puan) tarafından

Kızımda takılmadı normalde alırdı daha 6 gün önce taşınma için 3 gün izin kullanınca alma bişey olmaz dedim saat 2 de bizimkinde 

önce (1,141 puan) tarafından

Rabbim güzel meslekler nasip etsin çocuklarımıza insallah

0 oy
önce (16,110 puan) tarafından

Eğer ikinizde gidebiliyorsanız tabiki beraber gidin. Bizim imkanımız yok eşim yurtdışı çalıştığı için olmuyor genelde aktivitelere hep ben tek katılıyorum sınıfımızdada çalışan anne sayısı çok fazla denk gelince hep anne baba geliniyor. Yarıyıl karnesinde eşim denk geldi beraber gittik. İmkanın varken beraber git derim 

önce (1,141 puan) tarafından

Çok sağol canm gidicem yarin

0 oy
önce (14,278 puan) tarafından

Bizimd ilkokul bitti yarın son karnesi 4 yıldır hep ben gittim eşim gelmedi hiç. Çocuklar için anne faktörü daha önemli bence böyle durumlarda 

önce (1,141 puan) tarafından

Çok sağol canm bende gidicem

0 oy
önce (68 puan) tarafından

Git tabi cnm sende ben hep gidiom:) 

önce (1,141 puan) tarafından

Gidicem canm inşallah bugün bebekle kuaföre gttim bir ağladı bir ağladı geçen de kuaföre gittik yine ağladı kuaförü doktor sanıyor sanki :))) çok zor bir yere gtmek

önce (68 puan) tarafından

Eşinde durmaz mı cnm 1 2 saat durmaz mı bıcırık

önce (1,141 puan) tarafından

Eşimde gelicek okula canm idare edicez artik

önce (68 puan) tarafından

Hayırlısıyla bunuda atlatalımda :) 

0 oy
önce (65,020 puan) tarafından

esimde izin alip gelecekti ama bizim egosu ogretmenimiz bize küstü almicakmis sinifa😀

önce (1,141 puan) tarafından

Niye kız :)

önce (65,020 puan) tarafından

ayarsiz ondan

0 oy
önce (230 puan) tarafından

bencede gıt cunku o bugunlerını hatırlayıp keske gelseydı demesın mutlu olsun benımde kardesım alcak ortaokulda özel eğitimde yanında olmayı okadar ısterdımkı 

önce (1,141 puan) tarafından

Çok sağol canm

0 oy
önce (697 puan) tarafından

Oğlum ortaokula gidiyor kendi gidip alıp gelicek

önce (1,141 puan) tarafından

Çocukken bizde hep kendimiz gidip alırdık tabi o yaslarda

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Anaokulu karne törenine anne ve baba birlikte mi katılmalı?
Anaokulu karne törenine katılım tamamen aile tercihi olsa da, çocuğun kendini özel hissetmesi ve o anki heyecanını paylaşmak için mümkünse ebeveynlerin birlikte katılması önerilir. Bu törenler çocuğun sosyal başarısını kutladığı anlardır ve ebeveynlerin orada bulunması çocuğun özgüvenini olumlu yönde destekler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuğumun tüm anaokulu karne günlerine gitmeli miyim?
Çocuğunuzun her karne gününde yanında olmanız, eğitim hayatının ilk adımlarındaki motivasyonunu büyük oranda artırır. Ancak zorunlu hallerde tek bir ebeveynin katılması da çocuğun kendini yalnız hissetmemesi için yeterli bir destek olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anaokulu karne günü törenleri çocuk için neden önemlidir?
Anaokulu karne günü törenleri, çocuğun arkadaşlarıyla son kez bir araya gelmesi ve dönem boyunca kazandığı becerileri sergilemesi açısından önemli bir sosyal etkinliktir. Bu törenler çocuğun okul hayatına dair ilk aidiyet duygusunu pekiştiren ve geçiş dönemini kolaylaştıran ritüellerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Küçük kardeşle anaokulu karne törenine gitmek için ne yapmalı?
Küçük kardeşle törene katılmak zorsa, tören saatinin kısa olacağını göz önünde bulundurarak hazırlıklı gitmek gerekir. Yanınıza bebeğin dikkatini dağıtacak oyuncaklar alabilir, törenin kalabalık olduğu anlarda kısa süreli dışarı çıkışlar yaparak çocuğunuzun özel gününü kesintisiz geçirmesini sağlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuğumun karne gününe gitmek sosyal gelişimini nasıl etkiler?
Karne gününe katılmanız çocuğunuzun arkadaş çevresini görmesini sağlar ve okuldan ilkokula geçiş sürecindeki kaygısını azaltır. Ebeveynlerin çocuklarının bu özel anlarına tanıklık etmesi, aradaki duygusal bağı güçlendirerek çocuğun okula karşı olumlu bir tutum geliştirmesine doğrudan yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 168 göst.
0 oy
10 cevap 439 göst.
28 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Azeri kizi (1,311 puan) tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap 561 göst.
0 oy
10 cevap 617 göst.
21 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Leyla042 (1,279 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...