+1 oy
337 göst.
önce Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (150 puan) tarafından

Merhabalar arkadaşlar benim şimdi 2.5 yaşında kızım var. Benim hiç çocugu olan arkadaşım yok. Çocuğumu parka götürüyorum her gün dışarı çıkartıyorum yani ama yaşıtı olmadığı için biz eşimle beraber kızımızı kreşe vermek istiyorum yarım gün 5 saat kreşe gidecek ama ikimizde çok kararsiziz. Kreş hemen evimizin üç sokak üstünde çok yakın. Bugün gittim gorustuk müdürle gezdirdi bizi acaba sizce nasıl olur hem kızım sosyalleşme diye düşünüyorum siz neler düşünüyorsunuz acaba. 

17 Cevaplar

+2 oy
önce (2,182 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Yarım gün verme şansın oluyorsa ver hem sosyallesir paylaşmayı öğrenir. Evde anneler olarak sürekli birşeyler yapamıyoruz Telefon televizyon izleme sinden iyidir

-Reklam-
+4 oy
önce (42 puan) tarafından

Şöyle bir gerçekten bahsetmek lazım öncelikle; kreşe verme sebebi olarak arkadaşı olmadığından söz ediyorsunuz ama bu yaşlarda çocuklar arkadaş ya da oyunlar aramaz anne sevgisi ve ilgisi ararlar. Sıkılmaksa kreşe giden de gitmeyen de sıkılıyor sıkılmak çocuklar için önerilen bir şey zaten. Eğer çalışmıyorsan sana ihtiyacı olduğu bu dönemde kreş fikri cazip değil. Bu konuları çokça araştıran bir öğretmen olarak söylüyorum. Tabii gerisi size kalmış. 2 yaş güvenli bağlanma yaşlarıdır. Çocuk güven ister her şeyden önce

önce (1,280 puan) tarafından
+1

Ben de böyle düşünüyorum

+3 oy
önce (1,280 puan) tarafından

Bence 5yaş alyında vermek doğru değil yine de siz bilirsiniz

+3 oy
önce (61 puan) tarafından

Bir öğretmen olarak söylüyorum, mecburiyet yoksa 4 yaştan öncesi çocuğun evde kalması daha iyidir. Evde aktivitelerini çeşitlendirebilirsiniz. Parkta daha çok vakit geçirebilirsiniz ama keyfiyetten kreşe başlamak için 2buçuk yaş erken. 

+2 oy
önce (10,518 puan) tarafından

Oyun grupları daha iyi olur bence çünkü küçükmüş seneye kreşe ver derim. Kendini savunabiliyor mu çişini tuvalete yapıyor mu kendi yemesi var mı bunlar iyise 3 yaş itibari kreş uygun olur. Benim kızım 3 yaşında iken kreşe vermek istedim herşeyi iyidi tek sorun kendini savunamiyordu yani biri vursa tepki vermezdi bu yüzden vermedim kreşe. Bu sene 4 buçuk yaşında başlayacak inşallah 

+2 oy
önce (1,124 puan) tarafından

Biraz erken gibi su an anneye daha çok ihtiyacı var cocuklarin  3 yaştan sonra arkadaşa ve sosyalleşmeye ihtiyacı oluyor.

+1 oy
önce (9,714 puan) tarafından

Cok küçük ama oyun oynamaları bir yandan iyi kapalı alanları ben küçük yaşta karşıyım mecburiyet yoksa 

+1 oy
önce (27 puan) tarafından

Daha küçük tabiki karar sizin ama ben vermezdim 

+1 oy
önce (187,446 puan) tarafından

biz 2 bucuk yasta direkt okula baslattiginiz icin bana normale geliyo burda kres 3 aya girince gidiyo 2bucuk yasa kadar sonra okul sosyallesme yonunden cok iyi

+1 oy
önce (14,653 puan) tarafından

yarım gün mantıklı bence, benim kız temmuzda 3 yaşına girecek anaokuluna göndereceğim yetemiyorum artık

+1 oy
önce (519 puan) tarafından

Benim kızım subatta gitti 3 bucuk yasinda yolladım simdi 4 yasinda okula vermeden önce 4 kisilik oyun grubuna verdim kutuphane gittik sonra okula verdim 

+1 oy
önce (6,959 puan) tarafından

Bende verecegim insallah 27 aylik oluyor verdigimde gidip konustum ama iceriyi vs gezemdim kesin olunca gormeye giderim yine ama ben mecburiyetten veriyorum calismak için sabah 7.5 akşam 6.15  ama anne evde ise sabah 8.5 akşam 4.5 demislerdi gelişimi icin faydalı olacagini düşünüyorum 

+1 oy
önce (31,513 puan) tarafından

Oyun grubu tarzı bir yer daha iyi olmaz mı saatlik ve sizinde orda olduğunuz bir ortam üçü en azından geçsin düşüncesindeyim ben 

+1 oy
önce (220 puan) tarafından

eltim 2.5 yasında vermıstı ılk baslarda cok zorlamıstı ama sımdı kendı gıtmek ıstıyor 4 yasında suan verme ıhtımalın varsa ver evde cok sıkılır hem arkadas ortamını ogrenır 

0 oy
önce (4,620 puan) tarafından

ben 3 yasinda verdim . 2.5 erken sanki biraz , oyun gruplari daha iyi olur ilk basta 

0 oy
önce (17,489 puan) tarafından

image

Kreş burası boyama için hazırlık yaptılar  çocukları getirdiler bir ili fırça sürdü çocuklar o sırada resim çektiler sonra içeriye 

Verirken de iyi araştır 



0 oy
önce (720 puan) tarafından

Verme canım nedenini uzun uzun açıkladım da üşeniyorum şimdi 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 205 göst.
1 Ekim 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Cansell12 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 250 göst.
5 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,057 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 204 göst.
1 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 423 göst.
4 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,553 soru

24,670,759 cevap

367,238 kullanıcı

...