+1 oy
343 göst.
önce Diğer kategorisinde (104 puan) tarafından

image

Ağaç gölgesinde, bir kahve ve birkaç sayfa kitap... Belki sadece on dakika. Ama bazen insanın yeniden toparlanması için gereken tam da bu oluyor.
Bugün bu birkaç dakikayı kendime ayırdım. Çünkü biliyorum ki dinlenmek vazgeçmek değil; yeniden güçlenmek için verilen kısa bir mola. 🌿☕

Pazar günü anlığı olsun 😊🌸

sizler neler yapıyorsunuz nasılsınız kızlar? 🩷

Bu arada kitabı cidden çok yavaş gitse de okuyorum Gülseren budayicioglu hayatın sesini okuyorum 70. Sayfalardayim🤣🤣

5 Cevaplar

0 oy
önce (125 puan) tarafından

İyiz Cnm oh ne güzel bende çocuklarla iglileniyorum eşim yeni gelicek işten çocukların karnını doyurdum yemek yaptım.biraz sonra eşim geldikten sonra yemek yicez sonra eşim yatar bende çocuklarla içerde otururum artık öyle değişen bişi yok bende komple evleri supurdum balkonları yikicam yarın kahvaltıya kaynanam gil.gelicekler lavobo banyoyu yikicam akşamdan böyle yani 

önce (104 puan) tarafından

Sağol canım öyle valla evde çeşit çeşit top var sürekli top aliyoz patliyo falan 😁🤣 

önce (125 puan) tarafından

Aynı bizimde öyle eşim kaç tane top balon varsa aliyo bize bir iki gün anca dayaniyo bi bakiyoz patlıyor ☺️☺️

önce (104 puan) tarafından

😂Topçular iyi para kazaniyor ,😁

önce (125 puan) tarafından

😂😂 hemde nasıl Bizim sayemizde o da bir bugün patlasa diger gün eşim.yine aliyo.balon felan bu sayede iyi alıyorlar parayı😂😂😂

önce (104 puan) tarafından

😂

-Reklam-
0 oy
önce (158 puan) tarafından

iyi pazarlar kızım gece uyumadı gunduzde pek uyudugu soylenmez kucagımdan ıner ınmez çığlıklarla uyanıyordu uykusuzum kızı birine verıp uyumak ıstıyorum 2 gundur gece uykusu ne bılmıyorum🥺 

önce (104 puan) tarafından

Uyku işi en zoru çok iyi anlıyorum benim çocuklarımın hep uykuları problemliydi pek uyumayan çocuklar uc senedir böyle iki saat deliksiz uyudugumu bilmiyorum malesef inşallah bian önce dinlenirsin canım 😊🤲🏼🩷

önce (158 puan) tarafından

uyudu sımdı inşallah rahat uyurda dinlenirim

önce (104 puan) tarafından

Amin canım darısı başıma 😂

0 oy
önce (1,270 puan) tarafından

Ben de şuan pencereden esen rüzgar karşısında saçlarım uçuşurken kiraz yiyorum şükürler olsun. 

önce (104 puan) tarafından

Vayyy şahane ortam afiyet olsun canım 😊🩷🌸 ben şuan ev temizliği modundayim 🤣prenses kulkedisine döndü 😁😂

önce (1,270 puan) tarafından

Ay ben de köyde baba evindeyim evi süpürmem lazım da benim oğlana biri 1 2 saat baksa süpürcem. Bakalım yarın pazara gidip diyorum yavru ördek alalım da nasib . Şimdi balkonda karanfil çayı içiyorum.

önce (104 puan) tarafından

Ne güzel canım baba evi afiyet olsun 😊🩷 valla benim eşim nöbette bu gece iki çocuk da uyutma modundayim ikisi de direniyor malesef en sonunda oğlumla kapı silmeye başladık 😂 şimdi yine uyku moduna geçtik bakalım inşallah uyurlar😂bizimkine öyle bişey alsak hayvancagiz evin içinde kaccak yer arar 😂

önce (1,270 puan) tarafından

Burda bahçe vr bahçede bakarız da İstanbul'a dönerken komşuya bırakırız diye düşündüm fakat oğlum bağ kurar nasıl bırakcak ki. Ayy kolay gelsin size inşaAllah uyurlar.

önce (104 puan) tarafından

Yani canim büyük ihtimal onu da ister bağlanır ama çocuk bu bı yerden sonra da unutur belki 😁 

0 oy
önce (3,414 puan) tarafından

Afiyet şifa olsun canım iyi dinlenmeler bende minnoşum uyumuşken kısa bir mola verdim kızım eşim oturuyoruz çok şükür 🥰


önce (3,414 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim canım benim 🥰💜 çok şükür iyi gidiyor kızım 5 yaşında çok güzel ablalık yapiyor teyzesi 🥰 seninkilerin arasi ne kadar var canım 

önce (104 puan) tarafından

Oyy maşallah rabbim bozmasin 🤲🏼😊 benimkiler iki yaş ya oğlum işte 32 aylik  kızım sekiz aylık olacak bizim öyle oldu 😁😂 yine iyi idare ediyoruz şükür bı yandan da ikisi bı arada büyüyor mantığı da dogruymus 🤣

önce (104 puan) tarafından

İlk başta bebek bebek oyuncak gibi geldi hoşuna gitti sonra baktı bebek gitmiyor evden heralde biraz hircinlasti ona karşı 🤣

önce (3,414 puan) tarafından

Canları sağolsun da bugünlerde geçer canım Rabbım kolaylık versin inşallah 🥰

önce (104 puan) tarafından

Amin canım aynen öyle 🥰🤲🏼

0 oy
önce (39,699 puan) tarafından

image

bu da benim 3 saat öncesinin anlığı. Peynir sipariş vermiştim bugün getirdiler. Onu doğradım vs birazdan tuzlayacam. Misafirim gelmişti balkonda oturduk 40 dk. oldu gideli. Çocukları uyutup peyniri tuzlamaya gidecem 
önce (104 puan) tarafından

Afiyet olsun canım ne guzel balkon keyfi de bir başka oluyor yazın😊kolay gelsin ben de çocukları uyutmaya çalışıyorum bugün geç kaldılar malesef 🥲

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,029 göst.
24 Aralık 2023 Diğer kategorisinde KAHVESEVERANNNEE (3,907 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 375 göst.
0 oy
4 cevap 504 göst.
0 oy
6 cevap 482 göst.
18 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Anne22 (109 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...