Unut o pantolonları canım
Doğum dan sonra giydim, doğrusu giyemedim hala dolapta duruyor
Ahahah hamileyken bende pantolon giymeye hasret kalmıştım hel tayt giyerdim rahat diye dogumdan sonra hep pantolon giydim
Giymediğim için bir bilgim yok
1,512,676 soru
24,672,202 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın