Bende öyle diye diye bi başladı belirtilee bidaha kafamı yastıktan kaldıramadım
Ayyy bende cok takiliyodum böyle şeylere canim o belirtiler daha cok gider gelir inşaAllah iyisinizdir
Her gebelik bir değil , kimisinin gebeliği çok zor bir şekilde geçerken kimisi ise çok rahat gecerir gebelik dönemini ...
Benim hic biri olmadi kuzum sıfır belirti sıfır aserme
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın