Ben gelen giden icin degilde dogumdan sonra elime gelsin kolaylik olsun diye sigara böreği,pogaça,kurabiye attim buzluğa..okula giden kizim var yanina beslenme olarak koymak icin bunlarda..gecmis olsuna gelenlerede cikolatayla bebek şerbeti ikram edicem..o haldeykn bide gelen gidene ikramlik düşünemiycem
Bana burda Aslı diye bi arkadaş mahlrpli ağızda dağılan tuzlu kurabiye tarifi vermişti yapıp buzluğa atmam için anam bi güzel oldu bi güzel oldu bayıldık ailece misafiri falan düşünmeyip çıkarıp çıkarıp kendimiz yiyoruz valla
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın